02/02/2014

Madame La Comtesse #1



Have you ever been to Russia ? If it's not the case I'm taking you on a trip ! LET'S GO !

Etes-vous déjà partis en Russie ? Si ce n'est pas le cas, venez avec moi, je vous y emmène ! C'est partis ! 

More than a month ago, a French brand called Comtesse Sofia contacted me for a photoshoot in Paris in order to wear one their scarves and brooches. Normally I don't wear scarves but they seduced me so I couldn't refused it.  

Il y'a plus d'un mois, la marque Comtesse Sofia m'a contacté pour faire un photoshoot à Paris pour porter un de leurs châles et une de leurs broches. Il est rare que je porte des châles mais ils m'ont séduit alors il m'était impossible de refuser.   




The scarf I'm wearing is Shortcut To Carmine Street the name gives you a preview of how the scarves are chic and sophisticated. They make your outfit unique no matter what you wear, you will always feel 100% chic. People on the street will be jealous of you. And you know what the best part of it is ? They are made from Russian wool in a 200 years old factory in a little town in Moscou.


Le nom du châle que je porte est Shortcut To Carmine Street, le nom vous donne déjà une idée de la beauté de ces châles, ils sont chic et raffiné comme vous en avant jamais vu auparavant. Ils rendront votre tenue unique peu importe ce que vous portez, vous serez chic à 100%. Vous ferez des envieuses. Et vous savez le meilleur ? Ils sont fabriqués à partir de laine Russe dans une manufacture vieille de plus de 200 ans dans une petite ville de la région de Moscou.  


Wearing one of their scarves took me on a trip to Russia. It was an amazing experience, I'll do it again if I needed to. I'm so thankful to the photographer FX Rousselot who tried his best to make me feel at ease it wasn't easy for me but his professionalism made me feel better and I thank him for his good advices. And also a BIG thank to the brand for trusting me, it means so much to me

Il m'a fallu deux minutes pour me retrouver en Russie, c'était une très belle expérience, à refaire s'il le fallait. Je remercie le photographe FX Rousselot qui a essayé tant bien que mal à me mettre à l'aise ce qui n'était pas facile pour moi mais heureusement son professionnalisme m'a tout de suite rassuré et je le remercie également pour ses bon conseils. Et je dis un GRAND merci à la marque de m'avoir fait confiance car cela signifie beaucoup pour moi.

Brooch : Le Chat A La Balle 

10 commentaires:

  1. beautiful scarf :)

    http://myvintagephotography.blogspot.de

    RépondreSupprimer
  2. The scarf is gorgeous! God I miss Paris!

    www.lestage2012.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. I love that scarf, certainly gives a statement and ups the outfit <3

    http://amelodyofdiaries.blogspot.co.uk/
    http://www.youtube.com/marieljanina

    RépondreSupprimer
  4. So beautiful scarf and you look wonderful!

    jointyicroissanty.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  5. your hair colour suits with the scarf so much! xx

    RépondreSupprimer
  6. lovely scarf! if u like to follow each other just lemme know and i´ll follow u right back!
    http://angelandchic1.blogspot.co.uk/2014/02/beatlespink.html

    RépondreSupprimer
  7. Gorgeous photos - I love your hair! <3

    Ellen xx

    RépondreSupprimer
  8. Such a lovely blog dear! Following you now, hope you visit and follow my blog too!♥
    AIMEROSE BLOG

    RépondreSupprimer
  9. Los pañuelos me parecen muy elegantes, el tuyo es precioso. Te sigo.
    http://prettytendency.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)