19/03/2014

Madame La Comtesse #2


I don't know if you remember but more than a month ago I introduced you to the French brand called Comtesse Sofia ,  the brand who gave me the chance to work with them. I had the opportunity to wear one of their scarves and being photographed on the quais de Paris. If you want to know more about that fabulous day here 's the first part : Madame La Comtesse #1
But now it's time for the second part :)
Je ne sais pas si vous vous rappelez mais il y'a plus d'un mois j'ai eu la chance de porter un châle de la marque Comtesse Sofia et d'immortaliser ce moment avec un photoshoot sur les quais de Paris. Si vous voulez en savoir plus sur cette fabuleuse journée, allez sur cet article : Madame La Comtesse #1 
Et maintenant il est temps de vous montrer la deuxième partie de ce photoshoot :) 



 I think I'm crazy for wearing a sleeveless dress when it's frozen outside but when you are supposed to be a model for a couple of hours, you are not allowed to complain ;)
Je pense que je doit être folle, oui folle de porter une robe sans manches quand il fait un froid glacial dehors mais quand on est censé faire la "mannequin" pendant deux petites heures on ne peut pas se plaindre ;)


 I will never thank the brand and the photographer enough for this opportunity, I'm proud of the result and I won't mind doing it again.
Je ne remercierai jamais assez la marque et le photographe pour cette opportunité, je suis fière du résultat et je le referai s'il le fallait.


13 commentaires:

  1. You are stunning!

    www.stylecastle.co.uk

    x

    RépondreSupprimer
  2. I like your outfits and your make up!
    http://smellofpeony.blogspot.de

    RépondreSupprimer
  3. these pictures are so lovely :))

    RépondreSupprimer
  4. Beautiful!
    That color fits perfect on you.
    xx
    Stephanie
    www.stephaniegille.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  5. Gorgeous! That pashmina is extraordinary!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    RépondreSupprimer
  6. You are really pretty! Love your lipstick color :)

    Would you like to follow each other? I followed! ;3
    http://muffliato9.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  7. Contente de savoir que toi aussi tu as eu la chance de faire un shooting :)! Superbe... J'adore tes cheveux... Ils sont magnifiques! x

    http://trend-mae.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  8. Ces photos sont sublimes, ce foulard te transforme en une magnifique Comtesse!! Il est super joli et toi aussi !
    xx, Jade

    RépondreSupprimer
  9. Oh eh bien je ne connaissais pas mais dis donc ça ma l'air joli comme tout !
    Xxx
    Lorna
    Http://lornasharp.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  10. I love your hair color ! You look pretty :)

    xo.TDVR
    www.tenindvr.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  11. Gorgeous colors!
    beautiful selection!

    http://theisolatedqueen.com

    RépondreSupprimer
  12. pas mal du tout ;) j'aodre les photo

    RépondreSupprimer
  13. Fabuleuse, belle fille!

    http://linkerjeux.blogspot.hk/

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)