22/07/2014

"May the force be with you"





EN : This top is now a part of my favorite shirts family ! I got it on sale for 7 € at H&M. I had my eyes on this top for months but I didn't buy when I first saw it because I knew it will be on sale and I was right, I have a sixth sense for that :)

FR : Ce tee-shirt fait désormais partie de la famille de mes tee-shirt préférés ! Je l'ai eu en soldes pour 7 petits euros. Je l'avais déjà repéré il y'a quelques mois mais je l'ai pas acheté quand je l'ai vu pour la première fois car je savais qu'il serait en soldes, j'ai un 6ème sens pour ça :) 






EN : The thing that made me buy this top is the pattern, I love every clothes related to the galaxy even if this one is more related to Star Wars. I'm not a Star Wars fan, not at all but I fell in love with this top but don't ask me why because it was just love at first sight, sometimes love is unexplainable.

FR : Le truc qui m'a fait acheté ce haut c'est le motif, je suis une accro à tout ce qui est en rapport avec la galaxie même si ce haut est plus en rapport avec Star Wars. Je ne suis pas une fan de Star Wars, pas du TOUT mais j'en suis tout simplement tombée amoureuse ne me demandez pas pourquoi,  c'était le coup de foudre et quelques fois l'amour est inexplicable. 





EN : I love the association between ripped jeans and stilettos, destroy and classy just like my attitude ;)

FR : J'adore l'association entre le jeans déchiré et les escarpins, destroy et classe comme mon attitude ;) 








Have a nice day


Top : H&M - Jeans : Primark - Shoes : Nelly - Hat : Romwe

14 commentaires:

  1. OMG ces escarpins sont sublimes, une tenue plus que parfaite.
    Bisous
    http://a-mylifestyle.blogspot.fr

    RépondreSupprimer
  2. Super look! J'adore le tee star wars associé a ces escarpins qui déchire tout !

    http://darkside-of-fashion.blogspot.fr
    Saskia! xo

    RépondreSupprimer
  3. You're so pretty! I love your outfit - top, jeans and shoes. Everything looks great.

    x, shekinahjoy.com

    RépondreSupprimer
  4. You are so sweet! Really great Style - gorgeous girl! hope you‘ll come back soon and check out my newest Post. ♡Love, Laura
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    http://florisdelascasas.blogspot.it/

    RépondreSupprimer
  5. you look great ! If I would see those shoes in the store I wouldn't like them but now when I see them how they are perfectly fitting you...now I want them :D

    RépondreSupprimer
  6. Lovely hat :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    RépondreSupprimer
  7. J'adore cette tenue, elle est superbe et surtout elle te va très bien ! Les chaussures sont magnifiques !

    Estelle
    lamodeestunjeu.fr

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)