08/07/2014

She's a pink lady



EN : Just came back from London and now it's time for a new outfit because it's been a while, I'll make a post about London and maybe a haul of what I bought ;)


FR : Je reviens tout juste d'un petit week-end à Londres alors il est temps de vous faire un nouveau look après ces 2 semaines sans poster, je vous ferais un article sur Londres avec peut-être un haul de ce que j'ai acheté ;) 




EN : Wearing pink is not very common for me but I don't know what it's going on right now, but pink is tempting me, I think summer has something to do with all of this.
The shorts I'm wearing is totally amazing ! At first I wanted one in metallic grey but they only had one in pink so in my head came a long moment hesitation "should I buy it or shouldn't I ?" but then I told to myself that it was different from what I wear normally and you know change doesn't kill anybody and I bet that you haven't seen that it's a night shorts ;)

FR : Porter du rose ce n'est pas très courant chez moi mais en ce moment je ne sais pas ce qui se passe mais le rose m'attire, serait-ce à cause de l'été ? 
Ce short est juste magnifaïque ! À la base je le voulais en gris métallisé mais ils ne l'avaient qu'en rose c'est alors qu'une longue phase d'hésitation est entrée dans ma tête "devrais-je l'acheter ou non ?" et puis je me suis dis que c'était totalement différent de ce que je portais habituellement et que le changement n'a jamais tué personne et je parie que vous n'avez même pas remarqué que c'est un short pour dormir ;) 







EN : How cool is my new Iphone case ! I bought in London at a souvenir shop, they always have the coolest phone cases in the world but this was caught my eye because it's so huge and also because nobody has it yet.

FR : Vous avez vu comment ma nouvelle coque d'Iphone déchire tout ? Je l'ai acheté dans un magasin de souvenir à Londres, là où ils vendent des coques de téléphone de la mort qui tue, celle-ci a été mon coup de coeur d'une part parce qu'elle est énoooorme et aussi parce que personne ne l'a et ça c'est le pied. 








EN : "I wear what I hate" that line goes for the sneakers I'm wearing. I hate sneakers ! It's not classy nor feminine, I see them as the ugliest shoes in the world but I have to admit that it could save a life, in any case it saved my life in the streets of London. I was wearing shoes that look like Vans but my feet were dying little by little so these sneakers were the only solution.

FR : "Je porte ce que je déteste" cette phrase va pour les baskets que je porte. Je déteste les baskets ! C'est pas classe ni féminin, pour moi c'est les chaussures les plus laides du monde mais je dois admettre qu'elles peuvent sauver une vie enfin tout du moins elles ont sauvé la mienne dans les rues de Londres. Je portais des chaussures qui ressemblaient à peu près aux Vans mais mes pieds mourraient au fur et à mesure que j'avançais alors ces baskets étaient la seule solution. 






Have a nice day


Top : Karl Lagerfeld - Shirt : Desigual - Shorts : Undiz - Sneakers : Primark - Sunglasses : Primark



SHOP MY LOOK


15 commentaires:

  1. Hyper original le short ! :)
    http://the-straightforward.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer
  2. Love your sunnies and that case is to die for:)

    Check out my new post Here!!!

    RépondreSupprimer
  3. J'adore ce look un peu Retro;
    Bisous
    http://a-mylifestyle.blogspot.fr

    RépondreSupprimer
  4. Love the shorts :-) xx

    fashiontatt.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  5. I love this outfit those pink shorts are so daring , but they go so well with you <3. your gorgeous!
    www.fashionnfreedom.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  6. You look amazing! Love the outfit
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. La chaaance un week end à londres T.T

    très joli look :) j'aime beaucoup tes sneakers


    www.lilyzab.com

    RépondreSupprimer
  8. C'est la Moschino Mcdonald's ice-cream coque. Super cool pour l'été.
    J'ai pris une sur

    http://www.jeumonde.com/116-moschino-coque-mcdonald-s-ice-cream-antichoc-coque-silicone-durable-iphone-44s55s.html

    RépondreSupprimer
  9. La coque est bien chic, j'ai pris un sur jeumonde.com,

    RépondreSupprimer
  10. Oh mon dieu ta coque !!!! Si j'avais un Iphone, je me jetterai dessus :')
    Belle tenue :)

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer
  11. rad fit and sunglasses.
    xx http://1finedai.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  12. Fab outfit!!! Love pink on you!

    http://www.3forfabulousfashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  13. great outfit
    would you follow each other ?
    unconventionalsecrets.blogspot.it

    RépondreSupprimer
  14. I love almost everything in this outfit! You pink sunnies <3, your pink metallic shorts, your pink shoes and of course you phone case!

    xoxo,
    SHAIRA
    http://missdream-girl.blogspot.com/

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)