15/07/2014

You can't take off my crown



EN : Flowers in my hair, singing some Lana Del Rey songs at the top of my voice, dancing in the forest like an elf, sometimes it feels good to escape from this world and be innocent again where nobody can't see us.  


FR : Des fleurs dans mes cheveux en chantant à tue-tête quelques chansons de Lana Del Rey dansant dans la forêt comme un elfe, parfois ça fait du bien de s'évader de ce monde et retrouver son innocence là où personne ne peut nous voir.








EN : I think this shooting is one of my favorite that I've ever done, I can't really explain why but I like the spirit that the pictures are giving, I find it a bit magical maybe because of the contrast between the whiteness of the dress with the flower crown and and the forest. I'm feeling like Mother Nature :)

FR : Je crois que ce shooting est l'un de mes préférés parmi tout ceux que j'ai fais. Je ne peux pas vraiment expliquer pourquoi mais j'adore l'esprit que dégage les photos. Je trouve ça un peu magique peut être est-ce à cause du contraste entre la blancheur de la robe avec la couronne de fleurs et la forêt. J'ai l'impression d'être Dame Nature ;) 









Have a nice day


Dress : Front Row Shop* - Crown : DIY - Sandals : New Look

18 commentaires:

  1. You look so amazing and whimsical. The orange and yellow are such a great combination!

    Sincerely,
    Sabrina

    RépondreSupprimer
  2. You're so pretty ♡ I'm in love with these photos :)

    RépondreSupprimer
  3. Tu dégages beaucoup de choses à travers tes photos et tu est superbe !
    Bisous :)

    RépondreSupprimer
  4. You look gorgeous and whimsical in this outfit, your dress and heels are <3

    Join my Giveaway here!
    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  5. Nice :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    RépondreSupprimer
  6. This outfit is perfect. Just like I would pick ehhehehehahah

    Two new posts, visit !
    uniqueyeah.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. Beautiful photos, you are beautiful!
    ritaaflyatunova.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  8. Ton look est super !
    À bientôt !

    Aleeth de Littles notes... 

    RépondreSupprimer
  9. Ce look est vraiment très joli j'adore tes chaussures et il est vrai que l'ambiance qui se dégage des photos est magique et féérique j'aime beaucoup en tout cas :)
    xx Marie
    http://judefloyd.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer
  10. favoloso questo look!!! adoro la coroncina!!!! mi piace molto il tuo blog..

    teniamoci in contatto www.UnconventionalSecrets.it

    RépondreSupprimer
  11. Awesome outfit and great pics
    Great choices!
    http://heyhadrien.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  12. So pretty! I love the photos. Lana Del Rey vibes.

    x, shekinahjoy.com

    RépondreSupprimer
  13. Vous êtes vraiment belle! Simple mais une beauté extraordinaire! j'aime votre article et vos styles.

    Bonne continuation.

    http://linkerjeux.blogspot.hk/

    RépondreSupprimer
  14. Your dress and flower crown complemented well! Love this look :)

    xoxo,
    SHAIRA
    http://missdream-girl.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  15. Ta robe est tres belle!
    bisous, les2brunes.blogspot.com :)

    RépondreSupprimer
  16. J'adore ce style ! Il te va tellement bien !
    Gros smacks

    http://orietcie.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)