23/09/2014

Back to black



EN : I wanted to keep it simple for this outfit : a black dress with a black lace kimono. When I put a simple outfit I focus on the accessories because well chosen accessories can make you unique and it's in the tiny details you see the personality of a person (fashionably speaking).


FR : Pour cette tenue je voulais quelque chose de simple : une petite robe noire avec un kimono en dentelle noir. Quand j'enfile une tenue non extravagante je préfère me concentrer sur les accessoires car des accessoires bien choisis rendent votre tenue unique et c'est dans les petits détails qu'on voit la personnalité d'une personne.








EN : I finally got the earrings I've been lusting on for many many months, it's my early birthday present ;)
They're from Melody Ehsani, I ordered them 2-3 weeks ago, the international shipping was free so I couldn't resist especially when the shipping is usually about 16$
They're perfect as hell ! 


FR : J'ai enfin reçu les boucles d'oreilles sur lesquelles je bavais pendant de longs mois, c'est mon cadeau d'anniversaire en avance ;) 
 Elles viennent de chez Melody Ehsani,  j'ai passée la commande il y'a 2-3 semaines, la livraison internationale était gratuite alors j'en ai profité surtout qu'à la base ils sont à 16$.
Elles sont parfaites ! 






EN : As you can see it, The Little Fashionette has been changing a little, I got tired of my old  homemade template so on an impulse I bought one on Etsy. I want my blog to be a little more professional and to be pleasing for the eyes of my dear lectors and I have to say that my former template was a bit childish... I'm making a fresh start !
What do you think ? 


FR : Comme vous pouvez le constatez, The Little Fashionette a subit quelques changements (et ce n'est pas totalement fini), je commençais à en avoir un peu marre de ma petite déco faite maison alors sur un coup de tête j'ai décidé d'en acheter une sur Etsy. Je veux que mon blog devienne un peu plus professionnel et qu'il soit agréable pour les yeux de mes chers lecteurs et puis faut l'avouer que l'ancienne déco faisait un peu gamin... Je prends un nouveau départ !
Alors qu'en pensez-vous ? 







Have a nice day



Dress : Camaïeu - Kimono : Primark - Shoes : Romwe - Choker : Market - Earrings : Melody Ehsani



SHOP MY LOOK 


22 commentaires:

  1. Love the leather sleeves and how you brought back that 90s choker!

    Sincerely,
    Sabrina

    RépondreSupprimer
  2. Love your dress and shoes :)

    Check out my new post Here!!!

    RépondreSupprimer
  3. Ta robe est une pure merveille.
    Bisous
    http://a-mylifestyle.blogspot.fr

    RépondreSupprimer
  4. Simple outfit? I don't think so! Yes, the color is basic but the styling isn't. Your shoes are fantastic! High shine metallic shoe, so eye catching. You look amazing!

    www.stylegonerogue.com
    Instagam: Koshercoco

    RépondreSupprimer
  5. Elles sont canons tes boucles d'oreille j'avoue !

    RépondreSupprimer
  6. Crushing on this outfit so much! A really on-point look for AW.. I adore your dress and the leather sleeves!

    Sophie | soinspo xo

    RépondreSupprimer
  7. j'adore cette petite robe avec ce détail en simili !
    par contre gros coup de coeur pour tes chaussures ! ♥

    http://takeitandwearit.wordpress.com/

    RépondreSupprimer
  8. You look absolutely amazing! I really love that shoes! *o*

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice evening!

    RépondreSupprimer
  9. Ahhhh! I'm LOVING this outfit, you look gorgeous and your hair is so beautiful!! :)

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    RépondreSupprimer
  10. Cool shoes! You are beautiful!
    ritaaflyatunova.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  11. magnifiques ces boucles d'oreilles!
    A bientôt et bon dimanche!

    RépondreSupprimer
  12. j'adore la robe !!
    bises
    Ann'so M
    http://annsom.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer
  13. cool look!

    xoxo
    anjage.blogspot.co.uk

    RépondreSupprimer
  14. tes chaussures sont incroyables, oh mon dieu !

    destrucsdartiste.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  15. Your outfit is so cool!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    RépondreSupprimer
  16. hi dear!!followed you:) great style!love the shoes!!:)

    www.fashionizein.com

    RépondreSupprimer
  17. Oh wow! You absolutely look stunning!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)