02/09/2014

Black widow



EN : Back from Barcelona, I had a wonderful time (I'll make a post about it very soon) and the sun was there whereas rain was taking over France. That break was a need for me; beach, mojitos, cute boys, everything was reunited to have amazingt holidays :) 


FR : De retour de Barcelone, j'en ai profité à fond et le soleil était au rendez-vous tandis que la pluie régnait sur la France. Une pause dont j'ai eu grandement besoin : les mojitos, les beaux garçons et la plage, tout étaient réunis pour que je passe de bonnes vacances :) 






EN : Well, for this outfit I got inspired by my gothesque past, back to the early years when I was wearing black lace dresses with dark makeup, all my clothes were dark as my soul. 

FR : Pour cette tenue, je me suis inspirée de mon passé "gothique", un flash-back dans mes jeunes années où je portais des robes en dentelle noire avec le maquillage qui allait avec, et où tous mes vêtements étaient noirs comme mon âme. 






EN : At first for this post I wanted to write a story about a black widow who was a woman who loved to kill her husbands to get their money and you know what happens next but I imagined myself as the black widow but being this woman when you're not married but single is a bit paradoxical and this story sounds like déjà vu so it doesn't have any interest and I'm a bad story teller I'd rather let this to good writers :) 


FR : Au début, je voulais écrire une petite histoire en rapport avec ma tenue dans cet article, l'histoire d'une veuve noire qui aimait tuer ses maris pour avoir leur héritage et vous connaissez la suite, mais le plus fun c'est que je m'imaginais être cette femme obscure mais n'étant pas mariée et célibataire ça aurait été un peu paradoxal et puis cette histoire est déjà connue donc il n'y a aucun intérêt et puis je suis une mauvaise raconteuse d'histoire, je préfère laisser ça aux pros :) 






Have a nice day


Dress : Bershka - Kimono : Primark - Shoes : Nelly - Left ring : Jennyfer - Right right : Primark 

11 commentaires:

  1. Those metallic pumps are really adding chicness to ur whole outfit :)

    Check out my new post Here!!!

    RépondreSupprimer
  2. Tu m'as fait beaucoup rire avec le "les mojitos, les beaux garçons et la plage".
    Super tenue !
    Continues !

    http://orietcie.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  3. In would wear this, hehe. This is so freaking amazing.


    uniqueyeah.blogspot.com
    New Design, new post. Visit me !

    RépondreSupprimer
  4. Think u'd make a total seductive black widow with this outfit hahah It's gorgeous, chic with black and fun with the print on the T so it turns 2 be a younger, fresher look. Love the laced outer wear and those metallic heels are so beautiful. Have a lovely day, darling xx

    lennylinhpham.blogspot.co.uk
    xoxo
    Lenny

    RépondreSupprimer
  5. I love this look! Tee and this amazing shoes is so perfect !

    http://darkside-of-fashion.blogspot.fr
    Saskia ! xo

    RépondreSupprimer
  6. Nice black outfit with touches of colours, I love it!
    Chiara ~ CHIAWEB.it
    follow me on Instagram

    RépondreSupprimer
  7. this Japanese are accurate, I bet....but wow!!! so edgy!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)