06/10/2014

Mermaid



EN : I thought my obsession for the holographic trend was over until my eyes meet these wonderful pants which makes you look like a mermaid.
I got my eyes on it for several months, I first saw it on Fanny Lyckman's blog who made a collection for Estradeur and the pants was a part of it but it was a bit pricy, 40€ is expensive for a poor student like me but last week something amazing happened : the pants was on sale for only 11.95€ on Nelly.com so I pulled out my credit card right away ! 


FR : Je pensais que mon obsession pour tout ce qui est holographique était fini jusqu'au jour où je suis tombée sur ce sublime pantalon qui vous donne une allure de sirène.
Il me faisait de l'oeil depuis un certain moment, je l'avais repéré sur le blog de Fanny Lyckman qui avait crée une collection pour Estradeur et ce pantalon en faisait parti mais le prix m'avait fait déchanté, 40€ pour un pantalon c'est cher pour une pauvre étudiante comme moi mais la semaine dernière coup de maître : il était soldé à 11.95€ sur Nelly.com et là j'ai dégainé ma carte de suite ! 






EN : On the one hand I'm totally in love with these pants but on the other hand it's a thing that I couldn't wear on a daily basis not because of the color because I love to show my extravaganza to everybody but because of the material... the material is a little bit weird : imagine yourself wearing a tarpaulin on your legs ...not comfy and discrete right ? Then this is what it feels like when you're wearing these pants but it's still great though ;) 


FR : Je dois vous avouer que d'un côté j'adore ce pantalon au plus haut point mais d'un autre côté c'est quelque chose que je ne pourrais pas porter tous les jours, ce n'est pas à cause de sa couleur hors du commun, j'adore montrer mon extravagance à tout le monde mais c'est plutôt à cause du tissu ... il est un peu bizarre : imaginez vous en train de porter une bâche, c'est pas très comfortable et discret n'est-ce-pas ? Eh bien voilà la sensation que ça fait de porter ce pantalon mais sinon à part ça il est cool ;) 






EN : I guess this is my last post with my arms and belly uncovered. Cold weather is coming quickly, it already feels like it's winter so don't worry if in my future posts I'll be dressing like an eskimo ;)  


FR : Je crois que ce sera le dernier article où mes bras et mon petit ventre de Bibendum seront découverts,  il commence à faire super froid, j'ai l'impression que c'est déjà l'hiver donc ne vous inquiètez pas si dans mes prochains articles je suis habillée comme un esquimau ;) 







Have a nice day



Sports Bra : H&M - Pants : Fanny Lyckman for Estradeur - Shoes : Romwe 


19 commentaires:

  1. I love shoes ! :)
    Maybe we could follow each other ?

    Overpowered

    RépondreSupprimer
  2. trop belles les chaussures :)
    bisous, les2brunes.blogspot.fr

    RépondreSupprimer
  3. love your hair and your pants!!! such a nice blog :)
    would you like to follow each other on GFC and Insta? :) Just let me know :)
    http://coldinvitation.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  4. J'adore ta "bache" mais serai bien incapable de l'assumer ;-)

    RépondreSupprimer
  5. Amazing !

    http://darkside-of-fashion.blogspot.fr
    Saskia! xo

    RépondreSupprimer
  6. Il est cool ce pantalon mais je vois exactement de quelle matière tu parles et c'est vrai que ce n'est pas forcément tiptop !

    xx

    RépondreSupprimer
  7. You look so stunning. I like your outfit especially your pants. <3 It's very eye-catching.

    x, shekinahjoy.com

    RépondreSupprimer
  8. chic!

    have a nice weekend!
    xoxo
    anjage.blogspot.co.uk

    RépondreSupprimer
  9. J'adore ta tenue Élodie ! Ton pantalon irisé est à tomber !
    XO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    RépondreSupprimer
  10. Tu es trop belle on dirait une vraie petite sirène.
    Bisous
    http://lessecretsdemary.com

    RépondreSupprimer
  11. Hello dear, turning a bit on the web, I found your blog.
    Very beautiful.. Love shoes!
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know> http://mcaruso930.blogspot.it
    I wait for you, kisses!

    RépondreSupprimer
  12. Love your disco pants, amazing styling! Would you like to
    follow each other on GFC, Bloglovin & Google+? Lemme
    know & lets keep in touch!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    RépondreSupprimer
  13. J'adore ce look psyché et un soupçon street ! Bon mélange de coloris !

    Des bisous :)
    http://venuspieces.blogspot.fr

    RépondreSupprimer
  14. Oh yes I agree! Those pants are mermaid like. I want one as well!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  15. Whoa, killer pants! Those shoes are awesome too! ;)

    http://inf3kted.com

    RépondreSupprimer
  16. OMG..those pants and shoes are amazing!!!

    RépondreSupprimer
  17. great look :)
    would you like to follow each other?

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)