26/11/2014

The fire in your eyes is burning my soul



EN : I never thought I'd be wearing a poncho one day, I always loved them but I thought it was a non obligatory clothing in my closet but I was wrong, ponchos are great if you're looking for coziness and warmness especially when we are at a time when women is not seeking physical pain anymore like wearing high heels or stopping waxing , women of today want to free themselves from all the rules the society taught them, women show to the world that they can be sexy with flats, hairy armpits and with a face with no makeup on. 


FR : Jamais je n'aurai penser qu'un jour je porterai un poncho, c'était quelque chose que j'ai toujours voulu porter mais je pensais que c'était un vêtement qui n'avait pas l'obligation de se trouver dans mon dressing mais j'avais tord, les ponchos sont super si vous rechercher un vêtement confortable et chaud surtout lorsqu'on est désormais dans une époque où les femmes veulent se débarrasser de la douleur physique comme le fait de porter des talons vertigineux ou de s'épiler, les femmes d'aujourd'hui veulent se libérer des règles que la société leur a fixée et elles montrent au monde qu'elle peuvent être sexy avec des chaussures plates, des dessous de bras poilus et un visage sans maquillage. 






EN : Usually people wear the poncho with a belt around the waist with a jumper or a plaid shirt under it but as I don't like being like the others I decided to wear it differently. I wanted to wear it like a blanket over my shoulders like a little kid, all I'm missing is a hot chocolate and fireplace while it's snowing outside but I think I can dream on, it only happens in Christmas movies or in your mountain holidays ;) .  


FR : Habituellement les gens portent le poncho avec une ceinture serrée autour de la taille avec un pull ou une chemise carreaux en dessous mais comme je n'aime être comme les autres, j'ai décider de le porter différemment. Je voulais le porter comme une couverture sur les épaules comme font souvent les enfant, il me manque juste un bon chocolat chaud et un feu de cheminée pendant qu'il neige dehors mais je crois que je peux continuer à rêver et de toute façon ça n'arrive que dans les films ou si vous êtes en vacances à la montagne ;) 







Have a nice day  


Poncho : New Look - Jeans : Levis - Shoes : Nelly.com - Hat : Romwe

10 commentaires:

  1. Beautiful poncho!!
    kiss

    www.chaneldea.blogspot.it

    RépondreSupprimer
  2. Wonderful idea! I really like this oversize scarf and the way you wore it.

    Bella Pummarola

    RépondreSupprimer
  3. Gorgeous, fantastic look :)

    Brina xoxo, Check out -->COAT GIVEAWAY - 3 WINNERS

    RépondreSupprimer
  4. J'aime bien le contraste entre les talons aiguilles et le poncho douillet.
    Super article♥

    RépondreSupprimer
  5. The shoes! <3 and you're pretty. :)

    xx,
    Jewel | www.jewelclicks.com

    RépondreSupprimer
  6. great style!! ; -0))




    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. wow those shoes are amazing, i love the color! Great combo too! The poncho is awesome idea! Lovely post!
    xx
    cvetybaby.com
    Bloglovin
    Instagram

    RépondreSupprimer
  8. love your soul! your shoes look awesome :D

    xx

    http://sapetoibien.blogspot.com

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)