25/12/2014

Sparkling Christmas



EN : I wish you all a merry Christmas ! I hope you had a wonderful dinner with your loved ones and had amazing presents ;) 
As for me, my stomach wasn't full as I predicted it, I got sick the day before Christmas, I even thought for a moment that I'd spend that day in my bed but fortunately I have a lucky star :)  


FR : Je vous souhaite tous un joyeux Noël ! J'espère que vous avez passer une bonne soirée en compagnie de vos proches et que vous avez eu de beaux cadeaux ;) 
Quant à moi, mon estomac n'était pas rempli comme je l'avais prédis, je suis tombée malade juste avant Noël, j'ai même pensé à un moment que je passerai cette soirée dans mon lit mais heureusement, j'ai une bonne étoile :)






EN : This is what I was wearing on Christmas Eve.
 Christmas and New Year's celebrations are the only occasion to wear sequins so when I came across this jumpsuit on Aliexpress I had to order it for that evening even if it was my first order on this website and that I don't have a full trust in them but it came in my delivery box on time and the quality is not bad, but there's only one negative point : if you have to pee, you'll have to hold it or to have someone to unzip your jumpsuit which is a bit embarrassing ... 


FR : Voici ma tenue que j'ai portée pour le repas de Noël. 
Les fêtes de fin d'années sont l'occasion de pouvoir porter du sequins alors quand j'ai vu cette combishort sur Aliexpress j'étais obligée de la commander même si c'était ma tout première commande sur ce site et que je n'ai pas une énorme confiance en eux mais le produit est arrivé à temps dans ma boîte aux lettres et la qualité n'est pas mauvaise mais il y'a juste un point négatif : si vous avez envie de faire pipi, il faudra soit vous retenir ou soit susciter l'aide d'une âme charitable ce qui est tout de même embarrassant ... 






Enjoy your holidays


Jumpsuit : Aliexpress - Vest : H&M - Shoes : H&M



SHOP MY LOOK

4 commentaires:

  1. so pretty ;-)

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. Such a nice overall!

    xx

    http://sapetoibien.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. Gorgeous!
    http://beyoutifulbrunette.blogspot.com/

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)