02/01/2015

Hello 2015 !



EN : Happy New Year everyone ! I hope you had a wonderful evening with your friends and I hope that you didn't drink a little bit too much ;) 
My New Year's eve was very simple, I spent the evening with an old friend like an old married couple, drinking a good bottle of champagne and watching Disney movies. For 2015, no resolutions for me but I've decided that I will work more on my studies and my blog and I also want to try to stop smoking but that's another story...


FR : Bonne année tout le monde ! J'espère que vous avez passé une bonne soirée avec vos amis et j'espère que vous n'avez pas trop abusé de l'alcool ;) 
Ma soirée du nouvel-an a vraiment été très simple, j'ai passé la soirée avec un ami comme un vieux couple marié, buvant une bonne bouteille de champagne et en regardant des films Disney. Cette année j'ai décidé de ne pas prendre de résolutions si ce n'est que de travailler plus que ce soit dans mes études ou pour mon blog et aussi d'essayer d'arrêter de fumer mais ça c'est une autre histoire ...




EN : This bag is my new baby, I got it for Christmas and since then I'm like a little girl who can't keep her hands over her new favorite toy. I take it everywhere I go, I can't put many things into it but it doesn't matter because I love its discreteness and its cuteness (◡‿◡✿)

FR : Ce sac est mon nouveau bébé, je l'ai eu à Noël et depuis je suis comme une petite fille qui ne peut plus enlever ses mains de son nouveau jouet préféré. Je le prends partout, je peux pas mettre grand chose à l'intérieur mais peu importe, son côté discret et mignon prend le dessus (◡‿◡✿)






Have a nice day


Hat : Romwe - Coat : Topshop - Bag : Karl Lagerfeld - Pants : H&M - Shoes : Romwe



SHOP MY LOOK

6 commentaires:

  1. nice shoes
    view my scarf tutorial
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/01/scarf-tutorial_55.html

    RépondreSupprimer
  2. nice hat . . ;-)

    xoxo


    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. je te souhaite une bonne année 2015!! très jolie tenue, j'aime beaucoup la veste pelucheuse, j'en cherche une dans ce genre-là!
    http://la-petite-vie-de-marie.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer
  4. Love your fluffy coat! I wish you all the best for 2015!

    Bella Pummarola

    RépondreSupprimer
  5. loving that cute kitty bag :)

    http://allornothing-blog.blogspot.co.uk/

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)