05/03/2015

Dancing on the moon



EN : Let me introduce you to my new fur ! I was dying to show it to you, I got it 3 weeks ago and I can't stop putting it on my back, we were made for each other. The reason I got a new fur ? The white one that you've seen so many times (Here, here or here) got burnt by a terrace heater while I was drinking a hot chocolate, I think it was the saddest day of my life but I recovered very fast ;) 


FR : Et voici ma nouvelle fourrure ! Je mourrais d'envie de vous la montrer, je l'ai eu il y'a 3 semaines et je ne peux plus m'en séparer, on était fait l'un pour l'autre. La raison de cette nouvelle acquisition ? La fourrure blanche que vous avez vu si souvent (Ici, ici or ici) a été brulée par un chauffage de terrasse lorsque je buvais mon chocolat chaud, je crois que c'était le jour le plus triste de ma vie mais je m'en suis vite remise ;) 





EN : I think I'm the craziest girl that you'll ever meet : Do you know someone who after having worked during 8 hours straight into a fashion retailer goes shopping ? No ? Now you know, I'm that person ! After work I went to Zara (a place where I rarely go) because I was desperately searching for a jersey maxi dress and luckily I found what I was looking for. I wanted this kind of dress since forever because it goes with everything and every style so I paired it with sneakers and a fur and here's the result : a chic and effortless outfit. I think I'm gonna wear the same outfit when I'll be going to Berlin this summer ;) 


FR : Je crois que vous ne trouverez pas plus folle que moi : Connaissez-vous quelqu'un qui après 8 heures de boulot dans un magasin de prêt-à-porter fait du shopping ? Non ? Et bien maintenant vous connaissez cette personne. Après le boulot j'ai décidé d'aller chez Zara (un magasin où je vais très rarement) car j'étais désespérément à la recherche d'une longue robe fluide et heureusement pour moi j'ai pu trouver mon bonheur. Je voulais ce genre de robe depuis un certain temps car on peut la porter avec tout et différents styles alors du coup j'ai décidé de l'associer avec une paire de sneakers ainsi que ma belle fourrure et voilà ce que ça donne : une tenue chic sans prise de tête. Je pense même qu'il y'a de fortes chances que je porte cette tenue lors de mon petit séjour à Berlin cet été ;)











SHOP MY LOOK
Dress : Zara - Sneakers : H&M - Earrings : H&M 


10 commentaires:

  1. Love ur maxi dress!

    Check out my new post Here!!!

    RépondreSupprimer
  2. Great outfit!!!!
    I love it :)
    XoXo

    www.acooltime.es

    RépondreSupprimer
  3. très jolie!!
    http://la-petite-vie-de-marie.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer
  4. Nice dress
    Greetings.


    NEW OUTFIT IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer
  5. Nice look, love the coat!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  6. Nice outfit!
    I'm in love with the coat :)

    Barbara
    http://waitwhat-ab.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer
  7. I love this look! The sneakers with the dress and the fur look so chic, you paired them perfectly :) I also totally didn't judge you for shopping after working at a clothing store, I'd do the same!

    xo, Dolce // http://www.mydailysweet.com/
    Leave me a comment; I'm always looking for new blogs to follow!

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)