19/03/2015

I don't wanna feel blue anymore



EN : Spring is tomorrow so I wanted to wear an outfit that goes with the occasion even if I look like a tenniswoman on these pics but I think the shorts have something to do with that ;) 


FR : Demain ce sera enfin le printemps alors j'ai donc décidé de porter une tenue adaptée à l'occasion même si j'ai plutôt l'impression de ressembler à une joueuse de tennis mais je crois que c'est le short qui en est la cause ;)






EN : I can't wait to put my big fur coats away (and for good) so I can replace them with a vest and then I could drink something refreshing without asking for a terrace heater, I'm waiting impatiently but the weather forecast will not be very clement those next few days so I guess I will pack my baggages and go to a place with a nice weather... well this is what I'd do if I was Paris Hilton ;)  


FR : J'ai tellement hâte de pouvoir ranger pour de bon mes manteaux de fourrures et de les remplacer par une simple petite veste et de pouvoir boire un verre tranquille en terrasse sans demander à mettre du chauffage, j'attends cela avec impatience mais voyant la météo de ces prochains jours je crois que je vais vite faire mes bagages et partir là où il fait beau et chaud... enfin c'est que je ferai si j'étais Paris Hilton ;) 











Fringe top : Zara - Shorts : Zara - Sneakers : H&M - Sunnies : H&M


6 commentaires:

  1. Love your shorts! I think they say 'spring' enough to me!

    Sincerely,
    Sabrina

    RépondreSupprimer
  2. The whole outfit looks amazing, great combo between photos and the style :D

    portfella.com

    RépondreSupprimer
  3. I really like this outfit! :)
    http://waitwhat-ab.blogspot.com.es/2015/03/favourite-songs.html

    RépondreSupprimer
  4. Tes baskets et ton short sont superbeeeees !
    Je colle sur tes sneakers vraiment !

    Des bisous :)
    http://venuspieces.blogspot.fr

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)