07/04/2015

On this lonely road



EN : I'm back and for good ! I've been pretty busy those last three weeks between uni, work and watching three seasons of American Horror Story I have to admit it, I'm addicted to this show and there's nothing you can do about it but especially I've been considering my social life as a priority but I'll catch up don't worry I have so many post ideas in my head :) 

FR : Je suis de retour et pour de bon ! J'ai été très occupé ces trois dernières semaines entre la fac, le boulot et mater trois saisons de American Horror Story je dois l'avouer, j'en suis complètement accroc et c'est incurable mais j'ai surtout privilégié ma vie sociale mais don't worry je rattraperai mon retard, j'ai la tête pleine d'idées d'article :) 






EN : Here's the result of the shooting that I did with the team of Rouen Streetstyle, a tumblr who gathered different styles from my town so when they contacted me on Instagram and asked me to do a shooting with them I said yes immediately because I live in an old-fashioned town who has a lack of modernity even if it begins to modernize itself little by little so the concept of the team of Rouen Streetstyle is innovative and that's what that city needs. The team did a really good job and they were very nice to me, I'm proud of the result ! You can follow them on Facebook , Instagram and Tumblr :)


FR : Voici le résultat du shooting que j'ai fais avec la team de Rouen Streetstyle, un Tumblr qui rassemblent différents styles des petits Rouennais alors quand ils m'ont contacté sur Instagram et m'ont demandé de faire un shoot avec eux j'ai tout de suite dis oui car je vis dans une ville en manque de modernité même si elle commence à se moderniser petit à petit donc j'ai trouvé le concept de Rouen Streetstyle très novateur et c'est dont cette ville a besoin. La team a fait du bon boulot et ils ont été super adorable, je suis fière de ce que cela donne ! 
Vous pouvez les suivre sur Facebook , Instagram et Tumblr :) 







Jacket : H&M - Blouse : Aigle - Jeans : H&M - Hat : Romwe - Sneakers : H&M


14 commentaires:

  1. nice hat ;-)


    xoxo

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. gorgeous hair and outfit love this laidback look!
    xoxo
    NEW POST
    www.fashionnfreedom.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. Great look!) www.elationofcreation.com

    RépondreSupprimer
  4. looking great
    Great Post. Lovely Blog. Really loving your blog.
    I am following your blog. Hope you will follow back. xxx Keep in touch
    My blog new post is here & must visit

    RépondreSupprimer
  5. You look great! Amazing pants! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  6. Perfect outfit babe. Love your pair of sneakers!
    Come and visit my blog if you want!

    kisses from Mexico city.
    xx
    www.modacapital-blog.com

    RépondreSupprimer
  7. You look amazing dear! Love this outfit

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/western.html

    RépondreSupprimer
  8. Hello !

    Je suis Maë et je possède un blog mode qui devrait te plaire !
    Au programme: de la mode, des bons-plans shopping, découverte de trésor à des prix mini,
    conseil beauté pourquoi pas.

    Mon blog en est à ses débuts, j'ai donc besoin d'avis, et donc de commentaire.

    Si mon site te plait, n'hésite surtout pas à t'inscrire à la newsletter pour être prévenu par mail !

    J'espère avoir un avis de toi.

    http://leplarcarddeleymayza.blogspot.fr/

    Bisous en forme de losange.

    RépondreSupprimer
  9. Parfait chèrie! J'aime ce look complètement!

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    RépondreSupprimer
  10. Cool sneakers!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    RépondreSupprimer
  11. Love your outfit! And your hair is amazing! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)