12/05/2015

Let's plan our escape



EN : I finally went to the hairdresser and cut my beautiful mermaid hair, I know what you're saying to yourselves right now I can hear you saying "oh my god she's hella crazy, her hair was so to die for !" yeah I'm crazy and yeah my hair was amazing as hell but living with that every day was becoming unbearable,  having long hair demands a lot of work and you have to be very brave : finding your hair everywhere in your house, burning them with a lighter, spending hours and hours to brush them and the list goes on, that was my hellish everyday life but change has never hurt anybody :) 


FR : J'ai enfin coupé ma belle chevelure de sirène, je vous entends déjà d'ici en train de vous dire "mais elle est folle, il étaient trop beau ses cheveux !" oui je suis folle et oui ils étaient beaux mais vivre avec au quotidien commençait à être insupportable, avoir des cheveux longs c'est du boulot et il faut avoir énormément de courage : retrouver des tas de cheveux par terre dans toutes les pièces de la maison, se les cramer avec un briquet, passer des heures à se les coiffer et j'en passe c'était mon quotidien infernal et puis le changement n'a jamais fait de mal :) 






EN : By the way I'm sorry for being away those last few weeks but I've been very busy with my move and I got some issues with my internet connection and also I've been feeling pretty depressed with some things in my personal life so I wasn't in the mood for shooting new outfits but now here I am back on track ;) 


FR : Je tiens à m'excuser d'avoir été absente ces dernières semaines mais j'ai été occupée avec mon déménagement et j'ai eu des problèmes avec ma connexion internet et puis ma vie personnelle n'a pas été très joviale alors j'étais pas d'humeur à shooter des nouveaux looks mais me revoilà plus en forme que jamais ;) 








Sunglasses : H&M - Jacket : Fashion Pills - Blouse : H&M - Pants : H&M - Sneakers : H&M



SHOP MY LOOK 

12 commentaires:

  1. Guapísima! La chaqueta me encantó.

    Besos
    Cindy González
    http://thetrendyboard.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  2. nice look dear!

    http://www.thefashionprincess.it/

    RépondreSupprimer
  3. La chaqueta es monísima!! Arriba esos flecossss!!! Besazooo


    http://www.lookandchic.com/

    RépondreSupprimer
  4. So cool dear!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    RépondreSupprimer
  5. Love your jacket!!!!! Nice look.
    http://elsecretodemistercloset.com

    RépondreSupprimer
  6. cool jacket!!

    http://retrostreetstation.blogspot.de/2015/05/silver-shoes-inspiration.html

    RépondreSupprimer
  7. What a great look. I really like those fringes and the white sunnies are a great detail! :)

    /Cindi

    www.cherriesandsunflowers.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  8. Très sympa cette tenue ! J'adore la veste !

    RépondreSupprimer
  9. Tes nouveaux cheveux te vont à ravir !
    Oriane

    http://orietcie.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)