20/08/2015

Volkspark



EN : Back from my well-deserved holidays I feel depressed, I had a wonderful time in Berlin I already miss this city if you have never been there you have to know that it's a wonderful city you can feel so much positive vibes out there ! There are so much things to do like going to the East Side Gallery (long section of the Berlin Wall) which was amazing to see, visiting the dome of the Reichstag Building is also a great thing to do because it offers an amazing view over Berlin (and it's free) and I think the thing that I loved the most was the flea market at Mauerpark and its giant karaoke surrounded by hundred and hundred of people it was pretty crazy ... I left my heart in Berlin but I know I'll be back :) 


FR : Me voilà de retour après des petites vacances bien méritées, je fais une dépression, j'ai passé des vacances géniales à Berlin, cette ville me manque déjà terriblement, si vous n'y avez jamais mis les pieds vous devez à tout prix savoir que c'est une ville incroyable où règne les ondes positives. Il y'a tellement de choses à faire comme par exemple aller à l'East Side Gallery (morceau du mur de Berlin) qui est juste une petite tuerie, visiter le dome en verre du parlement allemand est également un truc génial à faire car vous avez une vue panoramique sur Berlin (en plus c'est gratuit) et je crois que ce que j'ai adoré le plus c'est le marché aux puces de Mauerpark avec son karaoké géant entouré de plusieurs centaines de personnes c'était vraiment un truc de fou à voir ... J'ai laissé mon coeur à Berlin mais je sais que je reviendrai :) 






EN : Here's the outfit of a little perfect tourist, give me shorts, sneakers, a cap and sunglasses and I'll be ready to explore the world :) 
And as you can see it's possible to tan in Berlin ;)


FR : Voici la tenue d'une parfaite petite touriste ! Donnez moi un short, des baskets, une casquette et des lunettes de soleil et me voilà prête pour explorer le monde ;) 
Et comme vous pouvez le voir bronzer à Berlin c'est possible !  








Top : H&M - Shorts : Primark - Sneakers : Adidas - Cap : Karl Lagerfeld - Sunnies : H&M



SHOP MY LOOK 
  

12 commentaires:

  1. Such a cute outfit! I love your shorts!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    RépondreSupprimer
  2. such a lovely look, the shorts are great :)

    xxx

    anna from http://stylelovely.com/mimundonormal/

    RépondreSupprimer
  3. Your shorts are the BEST :D

    ♥♥♥ Saskia

    RépondreSupprimer
  4. Great sporty look!
    xoxo Lynda
    http://fashion-petite.com/

    RépondreSupprimer
  5. Cute outfit!
    Nice shorts!

    Kiss :)
    http://www.coco-smile.com

    RépondreSupprimer
  6. love the yellow shorts!! so cute! :D

    Have a great day!
    Animated Confessions

    RépondreSupprimer
  7. I love those shorts! Omg lol, I think I want to do a DIY project. Im inspired.

    xoxo, Ty
    www.toastandgrits.com

    RépondreSupprimer
  8. Those happy face shorts are EVERYTHING!!!!! LOVVVVE LOVVVE LOVVVE!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    RépondreSupprimer
  9. ton short est juste hallucinant ^^ j'adore !

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)