04/09/2015

Featherlight


EN : Today I'm going to show you the sexiness in me (or not) ! This romper is now a part of the clothes that I cherish the most in my closet, I know this piece is very unusual for me because I wear black most of the time but changes have never hurt anybody so when Newdress contacted me for a collaboration I had my heart set on this romper but also because I could hear my closet telling me : "Pleeeeease take it, I need it" and if you could see how big is my closet you wouldn't even try to resist because it could suffocate you with all my clothes and then swallow you but I don't regret it, not at  all ! Plus deep v neck clothes are my life ;)


FR : Aujourd'hui je vous montre le côté sexy qui réside en moi (ou pas) ! Cette combishort est mon dernier petit coup de coeur que j'ajoute à ma petite famille des fringues que j'adore le plus dans mon dressing. Habituée à porter du noir la plupart du temps le changement est radical mais cela n'a jamais fait de mal à personne alors quand Newdress m'ont contacté pour un partenariat j'ai jeté mon dévolu sur cette combi mais aussi parce que j'entendais mon armoire me dire "Prends la steuplaiiiiit, j'en ai besoin" et vu comment elle est bien fat j'aurais pas pu résister car elle m'aurait étouffé avec la tonne de fringues que je possède et par la suite elle m'aurait avalé mais franchement je ne regrette pas mais pas du tout et en plus je voue un culte aux vêtements bien échancrés ;)      













Romper : Newdress - Loafers : The Kooples - Earrings : Cheap Monday - Necklace : H&M 
- Bracelet : Gift from my partner in crime



SHOP MY STYLE 

11 commentaires:

  1. Same on my blog, I like the way how you did style it :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Who wore it better ? Ahaha I love how you styled it too ;)

      Supprimer
  2. superbe combi-short!
    http://la-petite-vie-de-marie.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer
  3. so great :-)

    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  4. wow i love love love this look so much
    your shoes are perfect and suit amazing to the lovely jumpsuit
    and the Pictures...wow! simply wow

    with love your AMELY ROSE

    RépondreSupprimer
  5. So lovely in this jumpsuit

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  6. tu es fabuleuse cette combi est renversante!

    RépondreSupprimer
  7. Pretty romper!

    http://www.adelaacanski.com/

    RépondreSupprimer
  8. You look amazing dear! Great photos

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/09/classic-mickey-with-shein.html

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)