22/09/2015

Your banana is in my pocket





EN : No I'm not doing an erotic post you perverts ! I just wanted a funny and unusual title that also goes with my amazing killer shirt ;)
My life is a pretty big mess right now, I'm back at uni *crying emoji* for the third and last year and to be honest this year is gonna be tough AF plus I don't like this pathway anymore well I never liked it anyway but it's getting worse and worse and I don't know what do to professionally after that, I'm completely lost ! Plus when I'm not at uni I'm at work so my social life is at its lowest at the moment ...
The only positive thing in my life right now is that I've been living with a roommate (one of my closest friends, the so-called partner in crime ) for a week and we're having such a good time ;) 



FR : Eh non vous n'aurez pas le droit à un article érotique bande de perverts ! Je voulez juste un titre drôle et qui sort du lot et qui est en rapport avec mon tee-shirt de la mort qui tue ;) 
En ce moment c'est un peu le bordel dans ma vie, j'ai repris les cours à la fac *emoji qui pleure* pour la 3ème et dernière année et pour être honnête cette année va être une torture en plus la filière dans laquelle je suis ne me plait plus du tout enfin elle ne m'a jamais trop plu mais c'est juste de pire en pire et pour couronner le tout je ne sais pas du tout quoi faire professionnellement après ça. Mais ce n'est pas tout, quand je ne suis pas à la fac je suis au travail donc autant vous dire que ma vie sociale est au plus bas en ce moment ...
Mais il y a quand même un truc de positif : je vis depuis une semaine en colocation avec mon partner in crime et franchement c'est la fête du slip tous les jours ;)










Top : H&M - Shorts : Newdress - Necklace : H&M - Sandals : NewLook 



SHOP MY STYLE

4 commentaires:

  1. Very cute, I like your T-shirt! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. you look beautiful:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  3. J'adore ton look et le t-shirt est trop canon !
    Bonne journée

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)