24/01/2016

People stare at me like they've never seen a walking goddess



FR : Hello mes petits cupcakes ! Aujourd'hui on se retrouve pour un look glam-rock pour vous montrer mes deux dernières trouvailles modesques : Haut lacé que CnDirect m'ont envoyé bon de base il fallait faire un noeud avec le lacet mais je trouvais que ca dénaturé le top donc du coup je m'en sers comme ras de cou effet 2 en 1 au top ! Et un pantalon simili-cuir shoppé chez H&M en solde et je dois avouer que je suis fière de moi du fait que cette année je n'ai pas fait de massacre en ce qui concerne les soldes et pourtant en ce moment j'ai une grosse fièvre acheteuse mais je dois me retenir car  il y'a New-York qui m'attend de pied ferme (J-20) et là je pourrais craquer mon slip (avec des imprimés petit poney s'il-vous-plait) chez Sephora, Victoria's secret et j'en passe !!!!!!
Bisous Bisous et je vous dis à très bientôt pour un nouvel article (surement lifestyle cette fois-ci) 

LUV U ♡







EN : Hello my dear cupcakes ! Here we go for a glam-rock outfit to show you my last fashion purchases : laced up top that CnDirect sent me well initially you have to tie a knot with the lace but I thought it was alterating the top so what I did was to wear it as a choker, the perfect 2 in 1 effect ! And I also bought a faux leather pants from H&M which was in sale et I have to admit that I'm proud that I've been pretty nice concerning the sales and god knows how big is my buying fever at the moment but I've to be a good girl because New-York is waiting for me resolutely (D-20) and then I could spend ALL my money at Sephora, Victoria's Secret and the list goes on and on !!!
Sending you big kisses and see you soon for a new post (may be a lifestyle one for this time)

LUV U  ♡









Top : CnDirect- Pants : H&M - Vest : H&M kids - Heels : H&M


SHOP MY STYLE

9 commentaires:

  1. so fine!! ;-)



    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. you look fantastic;)
    beautiful fur :)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  3. Simply awesome blonde i just cant stop looking at your gorgeous slim suited fitting. Really you brought really good one.

    Regards,
    Priyanka.
    http://www.couponmachine.in/stores/paytm-coupons/

    RépondreSupprimer
  4. I love the pink fur jacket, looks so well with the leather!

    Meme x

    http://www.thedayinthelifeof.co.uk/

    RépondreSupprimer
  5. This fur coat makes the outfit! You look so cool!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  6. fantastic jacket

    http://emiliasalentoeffettomoda.com/laboratori-di-cucina-per-bambini/
    grazie
    Mari

    RépondreSupprimer
  7. stunning jacket *_*

    http://retrostreetstation.blogspot.de/2016/02/outfit-midi-coat.html

    RépondreSupprimer
  8. Oh mais c'est qu'il est bien cool ce look (le pantalon *.*) !!!
    Roh et puis pour la fièvre acheteuse ne te prive pas trop, c'est à ça que serve les soldes !! ;)

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)