04/05/2016

Rock'n roll babe




FR : Je me désespère de jour en jour, vous voulez savoir la raison ? J'ai encore et encore acheté un tee-shirt graphique avec bien sûr un groupe de musique. Honnêtement je ne compte plus le nombre de tee-shirts de groupes de rock qui traîne dans mon armoire, entre Pink Floyd, Led Zep, David Bowie (plusieurs pièces), Guns n'Roses et j'en passe ...  il fallait forcément que je craque pour un Metallica bon je l'avoue c'est le dessin bien trash qui me faisait de l'oeil, et vous me connaissez plus c'est trash plus j'adore et puis j'ai pleins d'idées de tenues en tête le concernant donc on pourrait dire que c'est un bien pour un mal, non ?  


EN : What am I going to do with myself ? I bought once again a graphic tee-shirt with of course a music band on it. Honestly I've stopped to count the number of tee-shirts of rock bands that I've got in my closet : Pink Floyd, Led Zep, David Bowie (2 pieces), Guns n'Roses and the list goes on ... but obviously I had to fall in love with a Metallica shirt well I admit it, the trashy design was the thing that made my heart beat faster and as you know me the more trashy it its the more I like it. Plus I have so many good ideas of outfits on how could I wear this tee-shirt ;) 









FR : D'ailleurs je m'excuse d'avoir les cheveux gras sur ces photos, comme vous pouvez l'imaginez je fais mes photos le dimanche et entre nous on a tous une dégaine affreuse le week-end on ne va pas se mentir. Alors je vous laisse apprécier ces photos qui donnent l'impression que mes cheveux ont été trempés dans un bac d'huile ... 


EN : I want to apologize for my greasy hair on those pictures, as you can imagine I shoot my pics on sundays and we're not gonna lie but we all have a shitty appearance on that day. So I let you enjoy those photos that make it seem like my hair was soaked into a cooking pot full of oil... 









Top : H&M - Skirt : Unknown - Vest : H&M - Heels : H&M - Belt : Printemps 


SHOP MY LOOK

7 commentaires:

  1. so amazing look ;-))0

    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. Well it's an amazing t shirt so I don't blame you don't feel bad.

    Meme xx

    New Post:
    Cat Hampurr Subscription Box April
    www.thedayinthelifeof.co.uk

    RépondreSupprimer
  3. Nice look!
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2016/05/tratamientos-contra-el-acne.html

    RépondreSupprimer
  4. Very nice outfit like it
    xx
    http://thedesire.es/jabonitas/

    RépondreSupprimer
  5. I really love the skirt!
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2016/05/tratamientos-contra-el-acne.html

    RépondreSupprimer
  6. I'm following you via GFC, now it;s your turn.

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)