27/04/2017

Undercover criminal



FR : Holà mes biscottes d'amour ! Vous avez dû remarquer que la grande tendance de la saison printemps/été 2017 c'est la ceinture corset. Et franchement je comprends pourquoi, elle affine la taille, elle rehausse la tenue et puis elle va avec tout : un gros pull oversized, une chemise, une robe enfin tout quoi ! Alors pourquoi s'en priver ? :) 

En ce qui concerne la mienne, de base je voulais une ceinture corset avec un laçage à la Marie-Antoinette mais ayant un problème psychologique avec les lacets qui pendouillent (ça me stresse à un point inimaginable), j'ai donc jeté mon dévolu sur une ceinture en cuir avec le petit détail de la chaîne, histoire de garder l'attitude rock n' roll de la fille qui vous parle en ce moment :)       



EN : Hi babes ! You may have noticed that the trend of this Spring/Summer is the corset belt. To be honest, I know the reason why : it refines your size, makes your outfit looks even better and it goes with everything : an oversized sweater, a shirt, a dress ... everything no matter what ! So why do without it ? ;) 

Regarding mine, initially I wanted a lace up corset belt like Marie-Antoinette but as I have a big problem with dangling lacing (it's stressing me the hell out), I decided to buy a leather corset belt with a chain detail, just to keep up with the rock n'roll attitude of the girl who's talking to you right now ;) 













T-shirt dress : H&M - Belt : Asos - Sneakers : Vans 



SHOP MY LOOK

9 commentaires:

  1. J'adore ton tee-shirt !
    Deltrey
    http://deltreylicious.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci ma belle :)
      Je voue un culte aux tee-shirts de groupe ;)

      Supprimer
  2. this is such a lovely Outfit
    and I adore this Location, amazing Shooting :D

    with love your Amely Rose

    RépondreSupprimer
  3. Looking beautiful In this black outfit :)
    Please see Liligal Coupon

    RépondreSupprimer
  4. Such lovely pictures, dear. You look stunning, as always:)
    Regards.
    Walkindiscount.com

    RépondreSupprimer
  5. Such a lovely way to style the corset belt dear! It looks great with this tee <3
    xx, Carmen - http://www.carmitive.com

    RépondreSupprimer
  6. Such a fun look! Love the band t-shirt. Wishing you a fantastic day! xx

    Andreea,
    http://couturezilla.com/

    RépondreSupprimer
  7. I love the edgy chain on your skirt!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)