24/07/2017

When Adidas met a corset





FR : Hello mes biscottes d'amour ! J'espère que vous passez de bonnes vacances et que le dorage de pilule avance plutôt bien ! D'ailleurs si certaines d'entre vous ne sont pas encore partis et cherche un compagnon de voyage, je suis preneuse en plus je prendrai pas du tout de place dans la valise et j'adore siroter des mojitos sur la plage et mater des boules. Enfin je dis ça je dis rien ... ;)

EN : Hi babes ! I hope you're enjoying your holidays and that your tan is starting to look incredible ! By the way, if some of you haven't gone somewhere yet and if you're looking for a travel pal, I'm in ! Plus I won't take room in your suitcase and I love drinking some mojitos and watching some bums. I'm just saying ;)  








FR : Ne faites pas du tout attention à ma tête sur ces photos, quand le soleil et la chaleur sont de sortie je ne suis pas tout photogénique ... Donc passons à la tenue si vous le voulez bien !
J'ai enfin mis mes mains sur un tee-shirt avec corset ! J'en voulais un depuis des lustres mais je n'arrivais pas à trouver la pièce parfaite parce que les lacets qui font dix mille mètres de long ça va 5 minutes et ça vaut de même pour les matières chelou ! Et je l'ai enfin trouvé et pour un prix dérisoire (merci les soldes), que demande le peuple ! Bon par contre à l'heure actuelle, je dois vous avouer qu'il est a moitié flinguer... en règle générale les vêtements blancs écarlates ne font pas long feu avec moi ...
En ce qui concerne le style lui-même, je voulais quelque chose de streetwear/rock/chic parce que je trouve que tout le monde porte le t-shirt corset en mode classique/chic et vous savez très bien que j'ai horreur de ça, je préfère l'excentricité alors du coup voici un look à la sauce Elo-Mayo ahahah


EN : Don't mind my ugly face on those pictures, when the sun and the heat come out, I'm not photogenic at all. Let's talk about the outfit !
I finally got my hands on a corset t-shirt ! I wanted one since forever but I couldn't find the perfect piece because of the 10 foot long laces and weird materials ! I finally got one for a ridiculous price (Thank you Sales) ! But at the moment I can tell you that the t-shirt is almost ready to be thrown at the bin... white clothes and I are not really good friends ...

As for the look itself, I wanted some streetwear/rock/chic vibes because everyone is wearing the corset top in a classic way and you know that I hate that and prefer some eccentricity so here's an outfit in Elo' s way ;)










Top : H&M (Trend) - Jeans : H&M (Divided Grey) - Jacket : Adidas (Kids) - Sneakers : Puma



SHOP MY LOOK

15 commentaires:

  1. Ugly face? You must be joking! Love your spoty look. It's so cool!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    RépondreSupprimer
  2. Très sympa ce look !
    Bizzz Deltreylicious
    http://deltreylicious.com

    RépondreSupprimer
  3. Your photo shoots are always interesting, such a cool sporty look!
    Love, Paola.
    Expressyourself

    RépondreSupprimer
  4. I really like Adidas :) Your style is so unique, I've never seen anyone before doing this kind of fashion, mixing corset and Adidas hoodie ^^ amazing post! :) Loved it x

    Great post, I really like your blog ^^

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  5. This sporty look suits you so well!
    Thank you for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    RépondreSupprimer
  6. Me encantan los corpiños y lo has combinado genial.

    Te dejo mi último post, un look con unas visitas preciosas.
    https://simplysory.wordpress.com/2017/07/27/brown-summer-look/

    RépondreSupprimer
  7. what a nice post :)
    happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    RépondreSupprimer
  8. don't say ugly face, dear, you are so pretty!! amazing pictures and amazing look, really comfy

    kisses!
    www.aprendiendoaquererme.com

    RépondreSupprimer
  9. Do you mind sharing the lipstick you're wearing? I'm inlove with the shade!

    Angelie // Grilled Greek Chicken by KOOK Manila

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. I'm wearing "Vampira" from Kat Von D Beauty, I only buy cruelty free make up :)

      Supprimer
  10. Perfect photography with damn attraction..
    Regards
    Shopafford.com

    RépondreSupprimer
  11. Great pictures and style! ;)
    Kisses
    Agnese & Elisa
    http://desiresinstyle.com/

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)