09/08/2017

Sk8ter Gal





FR : Bonjour bonjour mes biscottes d'amour ! J'espère que vous allez bien et que vous profitez à fond du soleil ! Pour ma part c'est métro,boulot, dodo et stress ... Oui gros stress car je pars de ma petite province fin août pour m'installer à Paris pour mes études sauf que je n'ai toujours pas de logement, toujours pas de nouvelles de ma mutation et toujours pas de réponse du Crous ... Si toi aussi tu as tout le temps des problèmes avec ce fameux Crous, lève la main !
Bref on adore !



EN : Hello, hello my lovely babes ! I hope you're doing fine and that you're having some fun during this summer ! As for me, it's work and a lot of stress, yeah because I'm leaving my hometown for Paris to study and at the moment I have no flat, no news of my work transfer and the list goes on so it's stressing the hell out of me !







FR : En ce qui concerne la tenue, on joue encore avec la versatilité, hé oui pour ceux qui me connaissent bien, je me fonds pas dans un style particulier, je porte ce que j'aime alors aujourd'hui c'est ambiance skate girl (sans skate ahah) avec le petit détail fun : la casquette Mickey. Je l'ai acheté il y'a un an sur un coup de tête et je ne trouvais pas la tenue adéquate pour la porter. Mais tout vient à point à qui sait attendre, la voilà ! :)    

EN : As for the outfit, I'm still playing with versatility, for those who know me well, I don't define my style, I just wear things that I like and that's all. So here we go, today it's all about Skater girl vibes (without a skate haha) with a small cool detail : The Mickey Mouse hat. I bought it last year on an impulse and I couldn't find the perfect outfit to go with but all things come to those who wait so here it is ;)









Top : Blue Garage - Skirt : H&M - Hat : H&M - Sneakers : Vans



SHOP MY STYLE 

5 commentaires:

  1. J'adore ta jupe !
    Bizzz Deltreylicious
    http://deltreylicious.com

    RépondreSupprimer
  2. Cool t-shirt
    xoxo
    http://www.misstrendybarcelona.com/2017/08/como-preparo-mi-maleta-para-viajar.html

    RépondreSupprimer
  3. Such a chic paired back look hun. I'm beyond obsessed with your hat xx

    http://www.thatnewdress.com

    RépondreSupprimer
  4. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    RépondreSupprimer
  5. Vraiment top ce look ! J'adore ta jupe <3

    La Robe Noire
    IG : @Saskiabzn
    Saskia! xo

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)